четвъртък, 25 декември 2008 г.

Празници и т.н.

Честита Коледа!

Събудих се около 4 сутринта. Дали от преяждане, или за да премисля отново всички хиляда и едно неща, които премислих последния път (преди няколко дни), когато се събудих около 3 часа?

Готино е да е Коледа. Особено, когато следващия работен ден е след толкова дни, че не мога да ги сметна колко са. Обичам празничното настроение и мотаенето от магазин на магазин, от ресторант на ресторант и от роднина на роднина. Е, преди години като чели беше много по-приятно, защото София беше много по-чиста. Не знам дали си спомняте, толкова отдавна беше. Но определено е добре да е чистичък градът - помага не само на празничното настроение, но и на ежедневното такова, пък и на смочувствието.

Онзи ден разглеждахме с един колега по някакъв повод снимки от остров Самотраки. Виж, викам му, на този остров, на който хората не са никак богати, как всичко е чисто и подредено. Удоволствие за окото. Той ми отговори "Имам чувството, че само в България е толкова мръсно"! Не е прав, бил съм в страни, в които е мнооого по-мръсно. Е, те са все или арабски държави, или пък са в десятката на света по бедност например. Тия, с които искаме (поне аз, де) да се сравняваме, са на светлинни години по отношение на чистотата.

Някой викаше, че Париж май бил хубав, но бил много мръсен. Ало! Ела да идем дотам, да се разходим една-две вечери - само страхотния начин, по който се чувстваш там веднага изключва вероятността това да е толкова мръсен град. Той и не е, де - те го лъскат редовно (всъщност, всяка нощ, за разлика от тук, където боклукът товари често в най-пиковите часове на деня).

Само като разказвам за Париж и ми става едно празнично...

Хубавото (дали ?) е, че на 27-и заминаваме за Малта - там да посрещаме Новата година. Възползвах се от ранното си ставане днес да попрочета това-онова. Абе ще видим колко ще е хубаво - първото ми четиво беше от блога на Георги Чорбаджийски, който извършил същото преди 4 години - посрещнал човека 2005 година в Малта. Доста негативизъм насъбрах от ранни зори. Е, след като прочетох коментарите и както си представям, е ще протече нашето пребиваване там съм по-скоро оптимистично настроен. Само да ми потвърдят резервацията на джипчето.

Ще снимам и ще разкавам като се върнем. Сега ще се възползвам от спокойствието на ранния час и от уютната атмосфера, която ми създава чисто новия климатик Daikin с двузонов сензор за присъствие, за да напиша още едно-две впечатленийца от последните (празнични) дни.

Няма коментари: