понеделник, 19 януари 2009 г.

Рожен ден

На 17-и имах рожден ден. И Мария имаше. Мария е една приятелка. 

Много отдавна не съм прекарвал толкова добре. Беше супер, беше яко, много весело. А като си спомня колко отвратително започна денят - събудих се супер нервен, някакъв комшия отдолу в 9 сутринта в събота бичеше здраво с някаква бормашина или някаква подобна машина, изпокарахме се с Катя (към средата на деня - тя дълго време опитваше да ме търпи, защото май смяташе, че на рождения ми ден ми се полага да ме изтърпи поне 2 часа, преди да ми покаже кой кой е :)) и т.н.

Чак късния следобяд успях да избера ресторант, в който с Мария заедно да си празнуваме рождените дни. Разбира се, избрах Ариес. Ще напиша отделна статия за самия ресторант, тъй като сме едни от редовните му посетители, откакто го открихме. На когото съм го препоръчал, после само ми е благодарил.

Хапнахме от чудесните кулинарни изкушения на готвача и собственик Лъчо, пихме хубаво чилийско винце (е, някои обърнахме по 3-4 Пломарита преди това) и беше супер весело ви казвам. 

После даже и на диско ходихме и танцувахме всички така, както лично аз не съм денсил от години. Разбира се, всички бяхме вече на фазата, когато сме изключително добри в танците...

За пореден път разбрах следното - извън работата ме бива само, когато съм в компания на хора, които са ми истински приятни. Да сте ми живи и здрави, милички!

Няма коментари: