вторник, 25 ноември 2008 г.

Първи стъпки в блогването

Постоянно се натъквам на последък на блогове, когато търся нещо по нета. Пък и приятелката ми все говори за блога на този, за блога на онзи.
От друга страна все се случват разни неща, които искам някъде да споделя. Не с някой конкретен човек, а така, с всеки, който иска да ги знае. 
Например колко ни е тъпа администрацията и колко е кофти да си загуби човек документите в чужбина и да разчита на помощ от нашите представители там. Все едно от умрял писмо да чакаш. Особено в Истанбул. Поне аз за там знам. Или пък колко страхотна може да изглежда пустинята. Или за кофата за боклук на Волф насред Странджа планина, пред полуразрушена сграда със знамената на България и Европейския съюз пред нея.
Ами за такива най-разни работи ми се говори (пише) понякога и то обикновено когато имам най-много друга ("истинска") работа за вършене. Например в момента щеше да е много по-полезно да обновя малко сайта на фирмата, че горкия плаче за ново съдържание от много време, ама...
 Ами това е, създадох си блогче и това ми първата проба, да видя как работи. Предполагам, че като с повечето неща и това ще ми омръзне скоро и ще го зарежа на средата на третата статия, но за сега ме кефи да си щтракам по клавиатурата, каквото ми хрумне.

Няма коментари: